10 sfaturi de la antreprenori sociali de top pentru a te ajuta să ai succes în 2023!

10 sfaturi de la antreprenori 10 sfaturi de la antreprenori

Care sunt ingredientele unui antreprenoriat social de succes? Nu există un mod mai bun de a afla decât direct de la cei care care au reușit în acest domeniu, asta pentru a scuti încercări timide în mai multe direcții. Fiindu-le pusă această întrebare, iată care s-au dovedit a fi cele mai bune sfaturi oferite de antreprenorii care au reușit să facă mai mult bine în lume:

  1. Damien Gould, fondator Goodtel - Sfatul lui este să începi prin a face ceva. Orice. Nu contează cât de mic este ceea ce faci. Dacă fiecare afacere cât de mica ar face măcar o urmă de bine, atunci lumea în care trăim ar fi una mult mai bună. Voluntariat, opere de caritate, donații, chiar și asigurarea că angajații tăi sunt plătiți corespunzător, toate acestea sunt acte de binefacere.
  2. Mark Abrials, co-fondator Avocado Green Mattress - Nu te îndepărta de la misiunea și valorile pe care ți le-ai propus. Chiar dacă drumul este mai lung, mai greu, râmăi fidel felului în care ți-ai propus ca organizația ta să fie. Doar așa vei reuși să construiești un brand.
  3. Samuel, fondator Ozaclean – Principala calitate pentru a avea succes în antreprenoriatul social este răbdarea. Și încrederea că produsul sau serviciul tău are un impact pozitiv asupra lumii. Nu te gândi doar cum să obții profit, căci profitul nu va ajuta pe termen lung dacă mediul este distrus.
  4. Marianna Sachse, fondator Jackalo - este de părere că nu poți reuși în acest domeniu dacă nu ai în jurul tău doar oameni pasionați și talentați. Și dacă nu te vei opri din învățat (pe cont propriu sau sub mentoratul cuiva). Ghidarea și sfatul cuiva pot fi esențiale în momente cheie pentru tine și afacerea ta, așa că încearcă să identifici acea persoană, poate un alt antreprenor, care se confruntă cu provocări similare.
  5. Sarah Freeman, fondator The Clothes Library – Pentru ea, succesul este și atunci când nu te dai bătut în fața încercărilor grele. Atunci când te simți copleșit de orele de muncă grea și, totuși, mergi mai departe cum ai plănuit, îi dai de cap sau, dacă nu, știi că măcar ai încercat tot ce se putea. Pentru că, până la urmă, învățăm din fiecare greșeală. Și ar fi bine dacă am transmite și altora ce am învățat pe pielea noastră.
  6. Lisa Nel, General Manager Jumbari Famili Safaris – Sfatul ei este să faceți cercetări și să aflați ce organizații guvernamentale, afiliații sau asociații există în domeniu, cu care puteți încheia un parteneriat și alături de care să luptați pentru a face o diferență în lume.
  7. Joakim Cimmerbeck, fondator Eicó – Joakim crede că trebui să îți faci temele înainte de a porni în afaceri în domeniul social, să cercetezi piața, să faci studii de fezabilitate, să te asiguri că produsul are efectul pe care ți-l dorești, că este practic, ușor de folosit și că nu este dependent de anumite variabile (de tip: vreme, temperatură etc). Dublează cam tot – cheltuielile la care te aștepți, perioada în care vei ajunge la break even și scade la jumătate veniturile preconizate. Așa, vei avea previziuni mai sumbre, dar, dacă lucrurile ies mai bine, vei fi mult mai încrezător în afacerea ta!
  8. Svintha Bootsma, co-fondator Common Texture – Dacă ai un produs pe care îl comercializezi exclusive online, atunci cea mai mare problemă cu care te vei confrunta va fi faptul că acesta nu poate fi simțit înainte de client. Există domenii unde textura contează foarte mult, unde calitatea materialului este cea care convinge cumpărătorul, așa că ia în calcul să optezi și pentru plasarea produsului în magazine fizice, pentru un plus de awareness asupra calităților fizice.
  9. Mark Suarkeo, co-fondator SquiQR – Ce este important în opinia lui? Să ai compasiune. Să o transmiți echipei tale, care să înțeleagă valoarea acestei calități. Ajută cât de mulți oameni poți în drumul tău, dar bucură-te de fiecare ajutor pe care îl oferi, pentru că vei dezvolta relații autentice și energie pozitivă în jurul tău.
  10. Diane van Zwanenberg, fondator Coconut Matter – O afacere va ajunge să aibă succes doar dacă este pornită dintr-o idee de suflet. De ce? Pentru că acolo vei găsi mereu puterea de a merge mai departe, mai ales în vremurile grele. Dacă ești pasionat de un domeniu, de o temă, încearcă să găsești acolo o problem de care ai putea să te ocupi, pe care să o rezolvi.

Cu aceste mici sfaturi de la oameni de top, va dorim tuturor sa aveți un an încununat doar de succes!