Cum să creați o pagină de afaceri pe Facebook în 6 pași simpli

Cum să creați o pagină de afaceri pe Facebook în 6 pași simpli Cum să creați o pagină de afaceri pe Facebook în 6 pași simpli

Facebook are în acest moment peste 2,85 miliarde de utilizatori activi. Și în calitate de proprietari de întreprinderi mici și manageri de marcă, există șanse foarte mari să puteți ajunge și să vă conectați cu publicul țintă prin Facebook.

Grozav! Deci, de unde ar trebui să începi? Și, mai ales, există un plan ușor de urmat? Să începem!

Pasul 1: completați informațiile de bază despre companie

Deschideți următoarea adresă URL pentru a crea o pagină de afaceri pe Facebook: https://www.facebook.com/pages/creation/ . (De asemenea, puteți face clic pe meniul derulant din colțul din dreapta sus al oricărei pagini de pe Facebook și selectați „Creați pagina”.) Odată ajuns acolo, veți vedea două opțiuni - „Business sau Brand” și „Community and Public Figure”. Deoarece creăm o pagină Facebook pentru afacerea dvs., faceți clic pe „Începeți” sub caseta „Afacere sau marcă”.

Veți avea o serie de câmpuri de completat (unele vor apărea numai după ce ați ales o categorie):

  • Numele paginii
  • Categorie
  • Tematica/Interes
  • Numar de telefon

Rețineți că puteți schimba categoria (dar nu și numele) mai târziu, dacă este necesar.

Pasul 2: adăugați o fotografie de profil și o fotografie de copertă

Fotografia de profil - 170 x 170 pixeli - Această fotografie va apărea ca pictogramă de fiecare dată când comentați o postare sau publicați în News Feed. În mod ideal, ar fi indicat să încărcați logo-ul companiei aici. Dimensiunea ideală pentru fotografia de profil este de 170 pixeli lățime și 170 pixeli înălțime. Dimensiunile pătrate sunt cele mai bune, iar Facebook îl va decupa într-o formă circulară în reclame și postări.

Fotografie de copertă - 820 x 462 pixeli - Fotografia de copertă apare în partea de sus a paginii și este o ocazie excelentă de a oferi un element vizual care să susțină branding-ul dvs. sau să atragă atenția. Dimensiunea ideală pentru fotografia de copertă Facebook are o lățime de 820 pixeli și o înălțime de 462 pixeli.

Canva (www.canva.com) este un instrument foarte util și gratuit pentru fotografiile de copertă Facebook, deoarece vine cu mai multe modele deja făcute, care arată excelent.

Pasul 3: Completați informațiile despre pagină

Facebook vă va arăta câteva sfaturi pentru a finaliza configurarea paginii. Dacă faceți clic pe „Vedeți toate sfaturile pentru pagină” va apărea o fereastră pop-up cu mai mulți pași pentru a completa informațiile despre pagină.

Puteți, de asemenea, vizita categoriile „Setări” și „Informații despre pagină” pentru a completa informațiile despre pagină. Iată lucrurile de completat:

  • Descriere - Spuneți oamenilor despre ce este pagina dvs. în maxim 155 de caractere.
  • Categorii - Categoriile pot ajuta oamenii să vă găsească Pagina. Alegeți până la trei categorii.
  • Informații de contact - număr de telefon al companiei, un site web și o adresă de e-mail.
  • Locație - Dacă aveți un magazin fizic, scrieți adresa aici.
  • Ore – Indicați aici programul de lucru.
  • Mai mult - Puteți chiar să specificați un interval de preț sau alte informații relevante pentru afacerea voastră.

Toate aceste detalii vor apărea în fila Despre a paginii dvs. de Facebook, unde puteți adăuga și mai multe informații, cum ar fi povestea companiei dvs., premii, meniu etc.

Un sfat pentru profesioniști: Adăugați un buton. Fiecare pagină Facebook are un buton important de îndemn (CTA – Call To Action) sub fotografia de copertă. Este o ocazie excelentă de a-i determina pe vizitatorii paginii să vă trimită un mesaj sau să afle mai multe despre afacerea dvs.

Pasul 4: Personalizați-vă pagina

Facebook vă permite să vă personalizați pagina și mai mult. În setările paginii dvs., există o filă „Șabloane și file”. Această filă vă permite să configurați cum doriți să aibă și să arate pagina dvs.

Filele sunt, în esență, secțiuni diferite ale paginii dvs., cum ar fi postările dvs., fotografiile dvs., recenziile companiei dvs. etc. Puteți decide ce file doriți pe pagina dvs. și ordinea lor pe pagina dvs.

Fiecare șablon are un buton și file CTA (Call To Action) implicite (adică secțiuni ale paginii dvs. de Facebook), pe care le puteți previzualiza făcând clic pe „Vizualizați detalii”. Iată diferitele șabloane:

  • Cumpărături
  • Afaceri
  • Locuri
  • Filme
  • Nonprofit
  • Politicieni
  • Servicii
  • Restaurante și cafenele
  • Pagina video
  • Standard

De asemenea, puteți personaliza (activa sau dezactiva și rearanja) filele paginii dvs. Iată posibilele file:

  • Oferte - Listează ofertele actuale pentru afacerea dvs.
  • Servicii - Vă oferă un spațiu pentru a evidenția serviciile pe care le oferiți
  • Magazin - Afișează produsele pe care doriți să le prezentați
  • Recenzii - Afișează recenzii pe pagina dvs. și permite utilizatorilor să scrie recenzii
  • Fotografii - Afișează fotografiile postate pe pagina dvs.
  • Postări - Afișează postările de pe pagină
  • Videoclipuri - Afișează videoclipuri postate pe pagina dvs.
  • Videoclipuri live - Afișează videoclipuri live despre pagina dvs.
  • Evenimente - Listează evenimentele viitoare
  • Despre - Listează informații despre pagina dvs.
  • Note - Vă oferă un spațiu pentru a evidenția notele pe pagina dvs.
  • Comunitate - Listează prietenii cărora le-a plăcut pagina
  • Grupuri - Listează grupurile pe care le-ați conectat la această pagină
  • Informații și anunțuri - afișează anunțurile pe care le difuzați prin intermediul paginii

Pasul 5: adăugați colaboratori pe pagina dvs.

Dacă intenționați să vă împărtășiți sarcinile de postat pe Facebook cu o echipă, veți dori să acordați acces diferitelor persoane și diferite roluri.

Iată rolurile din care puteți alege:

Administrator - Acces complet și total la toate (sunteți administrator implicit)

Editor - Poate edita pagina, trimite mesaje și postează ca pagină, poate crea anunțuri pe Facebook, poate vedea ce administrator a creat o postare sau un comentariu și poate vedea informații.

Moderator - Poate răspunde și șterge comentariile de pe pagină, poate trimite mesaje ca pagină, poate vedea ce administrator a creat o postare sau un comentariu, poate crea reclame și poate vedea informații.

Agent de publicitate - Poate vedea ce administrator a creat o postare sau un comentariu, poate crea anunțuri și poate vedea statistici.

Analist - Poate vedea ce administrator a creat o postare sau comentariu și poate vedea informații.

Pentru a adăuga colaboratori, accesați setările paginii dvs. și secțiunea „Roluri de pagină”. Puteți introduce numele oricărui prieten sau persoană Facebook care a apreciat pagina dvs.

Pasul 6: publicați prima dvs. postare

Adăugați conținut la pagina dvs. publicând o postare - o actualizare de stare, un link, o fotografie, un videoclip, un eveniment sau o etapă importantă. Conținutul nou și proaspăt de pe pagina dvs. îl va face să pară cu atât mai atrăgător odată ce vor veni noi vizitatori pentru a-l verifica.

Și gata! Pagina dvs. de afaceri Facebook este pregătită și gata să livreze conținut extraordinar fanilor dvs.! Într-an material ulterior vă vom oferi mai multe detalii despre cum se pot face postările, cât de des ar trebui să postați și cum sa ajungeți să aveți un număr cât mai mare de urmăritori!

 

Sursa foto: www.unsplash.com