Cum să câștigi primii 100 de fani pe pagina ta de Facebook

Cum să câștigi primii 100 de fani pe pagina ta de Facebook Cum să câștigi primii 100 de fani pe pagina ta de Facebook

Continuăm sfaturile privind modul în care se construiește imaginea unei afaceri de bine în mediul online, pe Facebook, articolul de astăzi fiind dedicat tipurilor de postări și primilor 100 de fani. Cu siguranță, tentația ar putea fi aceea de a partaja pagina imediat ce ați creat-o, cu toți prietenii pe care îi aveți pe Facebook, dar nu vă grăbiți! Ar trebui ca, înainte de acest pas, să postați conținut care să arate primitor și să aveți suficiente informații pentru cei care vor intra pe pagină.

De exemplu, dacă aveți o afacere pe un subiect sportiv/medical, ar fi bine să postați înainte câteva fotografii cu locul, cu facilitățile și echipamentele, dar și cu echipa. Indicat ar fi să existe intre 3 și 5 postări publice înainte să invitați pe cineva sa dea Like paginii.

Iată mai departe cateva strategii cu rezultate foarte bune care să vă ajute să ajungeți la primii 100 de fani în timp scurt!

1.Invitați-vă prietenii de pe Facebook! Facebook are o funcție încorporată pentru a le spune prietenilor Facebook despre Pagina dvs. În partea dreaptă a paginii dvs., Facebook vă sugerează o listă de prieteni apropiați pe care ați putea dori să îi invitați să apreciați pagina dvs. De asemenea, puteți căuta anumiți prieteni cu care să vă partajați pagina. Imediat ce au fost invitați, prietenii dvs.

vor primi o notificare pentru a vă vizita pagina.

2.Invitați-vă colegii! Una dintre cele mai bune surse de promovare a rețelelor sociale pentru compania dvs. ar putea fi foarte bine reprezentată de colegi. Cereți tuturor celor care lucrează cu dvs. să aprecieze pagina și - dacă doresc - să recomande pagina oricăror prieteni care ar putea fi interesați.

3. Promovează-ți pagina de Facebook pe site-ul tău (despre care vom vorbi curând)! Facebook oferă o completă completă de widget-uri și butoane pe care le puteți adăuga pe site-ul dvs. web pentru a le face mai ușor vizitatorilor site-ului să aprecieze pagina dvs.

Sfat pentru experți: Unul dintre cele mai omniprezente pluginuri este Facebook Page Plugin. Cu Pluginul paginii, puteți încorpora și promova cu ușurință pagina dvs. Facebook, fără ca vizitatorii să fie nevoiți să părăsească site-ul web.

4. Promovați-vă pagina Facebook în semnătura dvs. de e-mail - Unul dintre cele mai vizibile locuri pe care le-ați putea găsi pentru a vă promova pagina este în căsuța de e-mail. Editați-vă semnătura de e-mail pentru a include un îndemn și conectați la pagina dvs. de Facebook.

În continuare, va fi nevoie să postați cu regularitate, pentru ca lumea să rămână la curent cu activitatea afacerii. În general, există patru tipuri principale de postări pe care ați putea să le publicați pe pagina dvs. de Facebook:

  • Fotografii
  • Videoclipuri / Povestiri
  • Actualizări de text
  • Link-uri

În acest moment, videoclipurile par să fie cel mai popular format de conținut, deoarece ele obțin, în medie, de două ori nivelul de implicare decât alte tipuri de postări.

În ceea ce privește frecvența cu care să postați, modificările algoritmului Facebook au făcut ca acest subiect să fie destul de dificil de cercetat. Din acest motiv, ar trebui să experimentați cât mai mult posibil. De câte ori aveți conținut proaspăt și convingător de distribuit pe Facebook, postați.

Încercați să testați frecvența postului la intervale de o săptămână, astfel încât să puteți măsura rapid rezultatele. Am constatat că postarea aproximativ o dată pe zi funcționează cel mai bine în general.

Vă recomandăm ca, pe parcurs, să păstrați o consecvență în conținutul dvs. Când conținutul dvs. este bun, publicul va începe să se aștepte la el în mod regulat. Chiar dacă produceți mai mult conținut pentru a posta pe pagina dvs., încercați să respectați acel program de o postare pe zi. Instrumentele de planificare a rețelelor sociale vă ajută să faceți acest lucru mai ușor, permițându-vă să programați postări (în Facebook Creator Studio – de exemplu).

Ora la care să postați pe Facebook este un alt domeniu cu care ați putea dori să experimentați. Nu există un set universal de cele mai bune momente pentru a posta pe Facebook, deoarece este un aspect care ține de modul de viață al fanilor paginii. De aceea, ați putea verifica în secțiunea de Insights momentul în care fanii sunt online - Faceți clic pe „Postări” din meniul Statistici și puteți vedea când fanii dvs. sunt de obicei online în timpul săptămânii și în fiecare zi a săptămânii.

În acest moment, sunteți pregătiți să construiți, să faceți primele postări și să ajungeți la un public cât mai numeros pe Facebook. Nu uitați, conținutul original și consecvența reprezinta cele doua ingrediente care fac, uneori, miracole în mediul online! La cât mai multe aprecieri să aveți!